După modelul german, fermierul a constatat că românii sunt cinstiți și chiar dacă fructele, legumele, ouăle sau florile lui nu au prețul afișat, cumpărătorii lasă o anumită sumă de bani, scrie știrileprotv.ro.
Modalitatea aceasta de vânzare se numește „howlala” în germană. Erwin Albu (foto) a văzut în satele din Germania cum nemții își lasă marfa nesupravegheată la poartă, să se vândă de la sine, în timp ce ei ară pământul.
foto: știrileprotv.ro
Erwin a pus bazele „autoservirii pentru oameni cinstiți”. Clienții își aleg fructele și legumele, le cântăresc și „donează” o anumită sumă de bani, cât consideră ei că ar trebui să coste produsele.
foto: știrileprotv.ro
De exemplu, doi soți au cumpărat două salate, câteva fire de ceapă verde, 700 g de căpșuni și 6 ouă, pentru care au plătit 25 de lei.
„Am fost deosebit de mișcat când aseară o mamă mi-a scris pe Facebook următorul mesaj: băiatul meu a luat un borcan cu miere crezând că este gratuit, eu vreau să vă dau banii pe el, nu știu cât costă, îmi cer mii de scuze”, a declarat Erwin Albu.
Erwin le pune la dispoziție oamenilor chiar și bicicleta lui pentru a-și duce produsele acasă și până acum, niciun client nu a furat de pe taraba lui. El a lăsat pe timpul nopții marfa la poartă, iar dimineața a găsit în cutia poștală 18 lei.
După un experiment de o zi, Erwin a câștigat 120 de lei și se declară mulțumit de rezultatele experimentului „social”.